Szkockie sławy muzyczne :)

Jako, że muzyka jest dla mnie ważną częścią mojego życia, dziś chciałabym przedstawić Wam sławnych muzyków, wokalistów,wokalistki, zespoły pochodzące właśnie z  tego kraju. Szperając w mrocznych zakamarkach internetu dowiedziałam się ciekawych rzeczy :)

Tak więc ze Szkocji pochodzą:


  • Gitarzysta AC/DC Angus Young (też tego nie wiedziałam:))




  • Annie Lennox- wokalistka i kompozytorka Eurythmics



  • The Exploited- hardcore punkowy zespół powstały na przełomie 1979/1980 w Edynburgu



  • Franz Ferdinand- zespół pochodzący z Glasgow, wykonujący indie rock





  • Biffy Clyro- zespół rockowy pochodzący z Ayrshire




  • Calvin Harris- szkocki DJ i producent muzyczny współpracujący m. in. z Rihanną, Ellie Goulding czy Johnem Newmanem











  • Emeli Sande- wokalistka i autorka tekstów znana z takich przebojów jak: Next to me, Read all about, Beneath your beautiful






  • Amy Macdonald- szkocka wokalistka, autorka m. in. hitu 'This is the Life'




Mam nadzieję, że się Wam podobało :)
~Ela

PS. zdj. google/grafika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...