Pada śnieg, pada śnieg...

Patrząc na to, co dzieje się na zewnątrz ta piosenka idealnie by pasowała :) Zawsze byłam ciekawa jak wygląda zima w Szkocji i ogólnie na Wyspach. Słyszałam, że tutaj ciągle tylko deszcz i deszcz... A to jednak nie prawda :) 

Dziś od samego rana sypie śnieg :D Zawsze cieszę się jak dziecko, gdy widzę pierwszy śnieg :) Kojarzy mi się ze Świętami, gdy jeszcze byłam dzieciakiem. Życie wtedy było dużo prostsze, ale chyba wszyscy tak mamy...

W każdym razie mam dla Was kilka zdjęć strrrasznej, szkockiej zimy ;P







Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru :*
~Ela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...