Świąteczna lista przebojów

Jako że Święta coraz bliżej, a ulice Edynburga wyglądają niesamowicie świątecznie i mnie udzielił się ten klimat :) Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi ulubionymi świątecznymi/zimowymi piosenkami. Mam nadzieję, że umilą Wam one oczekiwanie na świąteczny czas :)

1. Nie byłoby Świąt gdyby w radiu chociaż raz nie zagrali tego utworu:



2. Kiedy słyszę tą piosenkę przypomina mi się kurs na prawo jazdy, który robiłam właśnie w okresie zimowym:



3. Nie ma zimy bez kuligu. A najlepszy kulig tylko w górach :D



4. I dalej w polskim klimacie, piosenka która zawsze będzie mi się kojarzyć ze Świętami w rodzinnym domu:



5. Choć na końcu to mój zdecydowany faworyt jeśli chodzi o świąteczne piosenki. Uwielbiam ją, mogę słuchać jej non stop i nigdy mi się nie znudzi :D



A jakie są Wasze ulubione piosenki świąteczne? Piszcie w komentarzach, chętnie posłucham:)
Pozdrawiam
~Ela :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...