Polowanie na jednorożce

W jednym z pierwszych moich wpisów na blogu możecie przeczytać, że narodowym zwierzęciem Szkocji jest jednorożec.

Post znajdziecie tutaj: Oczywiste oczywistości

Muszę przyznać, że trochę mnie to zaskoczyło, ale kto wie:) Postanowiłam więc rozpocząć poszukiwania szkockich jednorożców... Udało mi się znaleźć dwa na wielkim herbie Szkocji, który wygląda tak:


google/grafika
Co ciekawe znajdziecie je także na butelkach Ballantine's :)


google/grafika

Długo zwiedzałam Edynburg zanim udało mi się w końcu zobaczyć 'na żywo' jednorożca :) A oto i on:

Royal Mile
Moje 'polowanie' zakończyło się sukcesem :) Jeśli sami macie ochotę zapolować na 'swojego' jednorożca znajdziecie je tutaj:
  • Pałac Holyrood
  • Zamek 
  • Royal Mile
  • Melville Drive 

Ciekawa jestem, co skłoniło Szkotów do wyboru jednorożca jako narodowego zwierzęcia...
Co  o tym sądzicie? 
google/grafika

~Ela :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...