Takie tam pogaduchy

Zapraszam na pierwszy post w Nowym Roku. Mam nadzieję, że tak samo jak ja nastawiliscie sie pozytywnie na nadchodzacy czas.

W Edynburgu pojawiło się trochę śniegu. Muszę się przyznać, że nigdy nie sądziłam, że będzie mi go brakować. Kiedy jednak zobaczyłam ośnieżone góry jakoś tak bardziej zatesknilam za dzieciństwem i mroźna zimą z mnóstwem śniegu... Mam taką cichą nadzieję, że zalapie się na odrobinę białego puchu podczas mojego urlopu. A co do urlopu.. to termin już zaklepany :) Bilety do Pragi też już są... Tylko ja jeszcze muszę tyle czekać :( Oby czas szybko minął, bo już nie mogę się doczekać. Oczywiście  postaram się wszystko udokumentować na blogu, a myślę, że będzie o czym pisać.

A jak na razie życzę Wam spokojnej niedzieli. Buziaki:*
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...