Czechy- Praga

Od dawna marzyłam o tym, żeby zobaczyć Pragę... i w końcu mi się udało:)
W Czechach spędziliśmy świetnie czas. Praga choć piękna, to jednak nie chciałabym tam zamieszkać. Pierwszym moim spostrzeżeniem, zaraz po wyjściu z autobusu było: dlaczego oni wszyscy tak się śpieszą? I tak to właśnie wygląda... Mieszkańcy Pragi biegają... wszędzie, czy to metro, czy chodnik.. Nie czułam się tam najlepiej, przedzierając się przez zabieganych Czechów, którzy wyglądali na bardzo nieszczęśliwych...
Co do samego miasta, najbardziej urzekła mnie ogromna, gotycka Archikatedra Św. Wita i bardzo żałuję, że była już zamknięta, ale może następnym razem będzie okazja :)



panorama miasta

bogaty asortyment praskich sklepów ;)


zamek prezydencki

Katedra św Wita



E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...