Katastrofa i II wojna światowa

W drodze do Polski zaczęliśmy mieć problemy z samochodem... Jak się okazało potrzebna była wymiana klocków hamulcowych, a potem i akumulatora. Na szczęście dwaj dzielni fachowcy (czyli mój brat i mój chłopak) uporali się z tym bardzo szybko.

Nigdy Wam nie wspominałam skąd pochodzę, a więc mieszkałam w małej miejscowości koło Wielunia. Wieluń to miasteczko położone na południowo-zachodnim krańcu województwa łódzkiego.  Jest to bardzo niezwykłe miejsce, albowiem to właśnie tutaj rozpoczęła się II Wojna Światowa...






Dla zainteresowanych tym tematem kilka linków poniżej:

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...