Co nowego?

Witam wszystkich po przerwie... Od dawna chciałam coś napisać, ale tak właściwie nic się nie dzieje. Mieliśmy w Edynburgu kilka ładnych wiosennych dni, a teraz wraz ze sztormem Freja nadeszła deszczowa pogoda... i tak pada i pada i pada.... W ogóle nie mam ochoty wystawiać nosa zza drzwi...
Tak siedząc przy gorącej herbatce.. pisząc do Was.. marzę już o pięknej, słonecznej wiośnie....

Bo... po Ostarze, czyli wiosennej równonocy, już bardzo blisko do mojego ulubionego festiwalu- Beltane :)
W poprzednim roku tak bardzo mi się spodobało, że na pewno pojawię się i w tym roku, w ostatnią kwietniową noc na Calton Hill, by świętować nadejście lata i jasnej strony roku.

Jeśli jesteście ciekawi czym jest Beltane zapraszam tutaj:
Z celtyckiej mitologii: Beltane
Czyste pogaństwo!



A jeśli planujecie odwiedzić Edynburg w na przełomie kwietnia i maja to gorąco Wam polecam wybrać się na Fire Festival :)
Więcej informacji znajdziecie tutaj:
https://beltane.org/beltane-fire-festival-2019/

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...