Lazy blog #5

Hej Kochani :) Dawno nie było mojego marudzenia, więc dziś będzie kolejny lazy blog :P

Ostatnio dopadła mnie jesienna chandra... dlatego staram się ciągle czymś zajmować. Dziś spędziłam mnóstwo czasu przed komputerem starając się ulepszyć trochę wygląd bloga. Pewnie zauważyliście już, że pod tytułem pojawiają się zdjęcia związane z pewnymi świętami, porami roku :) Mam nadzieję, że ten pomysł się Wam spodoba :)

Niestety nie udało mi się wybrać na Samhain. No cóż bywa. Mam nadzieję, że w przyszłym roku się uda. Halloween było raczej spokojne. Trochę inaczej je sobie wyobrażałam. Bardziej tak, jak w amerykańskich filmach, ale to może dlatego, że i okolica, w której mieszkam jest bardzo spokojna :)

Niedługo będę miała kilka dni urlopu, więc planuję małą wycieczkę. Jak na razie to tylko plany, więc nie będę zdradzać szczegółów. Myślę, że spodoba się Wam to miejsce :)

Pracujemy...

mmmm... na doła najlepsza czekolada :)

Co jeszcze muszę zrobić?

Dzisiejsza piękna pogoda :)


Zamek nocą :) W moim ulubionym kolorze :D

Pozdrawiam ze słonecznego Edynburga :)
~Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...