Kilka słów na koniec roku

Koniec roku to idealny moment na podsumowanie. Osobiście, bardzo się cieszę, że ten rok dobiega końca. Był on dla mnie rokiem trudnym, pełnym ważnych decyzji. Na szczęście zza chmur w końcu wyjrzalo słońce :) Także jest już dobrze.

Zaniedbalam też moje blogowe 'życie', ale wraz z nowym rokiem postaram się  w miarę regularnie publikować posty. Będzie standardowo na temat Szkocji, ale będzie też trochę więcej mnie :) Mam nadzieję, że to Was zainteresuje. Mam mnóstwo pomysłów, ale obiecuję, że nie będę kopiować innych. Chcę żeby to był blog w totalnie moim stylu :)

Zapraszam i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.
Pozdrawiam
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...