To już jest koniec...

Festiwal zakończył się, jak co roku z resztą, z wielkim hukiem. I jak co roku, koniec letniego festiwalu oznacza tylko jedno... Zbliża się jesień.. Może w Szkocji jeszcze tego nie widać, ale w innych miejscach już tak. Kiedy jadąc na urlop, przejeżdżałam przez Niemcy, zaskoczył mnie niesamowity widok... Wzdłuż drogi ciągnęła się aleja jesiennych, pomarańczowo-żółtych drzew, skąpanych w złocie zachodzącego słońca... Ten krajobraz totalnie utwierdził mnie w przekonaniu, że to już koniec lata...

Ale nie ma  tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo ja wprost uwielbiam jesień :) Wszystkie jej cudowne kolory, mgliste poranki, ciepłe grube swetry i herbatkę w ulubionym kubku :) I jeszcze najważniejsze- Halloween!

A czy Wy lubicie jesień?

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...