Dawno mnie tutaj nie było...

Tak, wiem... należy mi się lanie... Jako wytłumaczenie mogę powiedzieć jedynie, że ostatnio nie mam za wiele czasu na pisanie. Pomiędzy pracą, szkołą i domowymi obowiązkami czasem na prawdę jest trudno znaleźć chwilę jeszcze na pisanie. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

Co u mnie?
Właściwie to 'żyję' już moim urlopem i naszą wycieczką po Europie. Ciągle jeszcze zmieniamy nasze plany i miejsca, które chcemy odwiedzić, tak aby zmieścić się w dwóch tygodniach. Troszkę za krótko jak na taką wycieczką, ale i tak będzie fajnie :D Nie powiem... liczę na śnieg. Duuuużo śniegu :) Mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo tutaj ze śniegiem jest raczej skromnie. Lepiej niż w tamtym roku, ale to wciąż nie to samo co zima w Polsce..

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...