Niedzielne pogaduchy

Hej, miał być vlog na moim kanale, ale ze względów zdrowotnych nic z tego nie wyszło... Może następnym razem będę miała trochę więcej szczęścia :)

Za oknem piękna pogoda, a jednak nie bardzo chce się wyjść na zewnątrz... Dlaczego? Jak to zwykle na przełomie jesieni i zimy bywa nadciągają do nas sztormy i burze... do tego wieje okropnie... Taki już urok tego miejsca :)

Dotarła do mnie także (w końcu:)) przesyłka z Love Me Beauty... więc zobaczmy co jest w środku.



Czarna koperta typowa dla zamówień z Love Me Beauty... a w niej:


... same dobra. Standardowo zapakowane w firmową kosmetyczkę, taki miły gest z ich strony :)
 W tym miesiącu moja paczka składała się z:
  • 1g próbki nowego podkładu bareMinerals BAREPRO, w odcieniu: NATURAL 11,
  • 4,5 ml miniaturka perfum Saint od Kat Von D,
  • 1,5 g kredkę rozświetlającą w kolorze VANILA, Jelly Pong Pong,
  • 1,8 g kredkę rozświetlającą w kolorze CANDLELIGHT, So Susan,
  • 10 ml Play Paint w kolorze DAMSON od Jelly Pong Pong.
Tym razem było pięć produktów. Zobaczymy czy się sprawdzą :) Planowałam nagrać otwarcie tej przesyłki ale niestety nie czuję się jeszcze na siłach aby nagrywać.. Mam nadzieję, że w końcu się ogarnę, bo w najbliższych tygodniach czeka mnie kilka fajnych wydarzeń i bardzo chciałabym zrobić kilka wideo na mój kanał na You Tube.
Jak na razie życzę Wam miłego popołudnia :)

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...