Dlaczego wyprowadziłam się z Edynburga?

 Edynburg to piękne miasto. Jednak po pięciu latach zaczęło mnie przytłaczać... Widziałam coraz więcej minusów mieszkania w szkockiej stolicy, dlatego też postanowiliśmy, że pora coś z tym zrobić. Dodatkowo M znalazł fajne mieszkanko z widokiem na Morze Północne :)  Ponieważ okoliczności były sprzyjające, szybko podjęliśmy decyzję- przeprowadzamy się... i tak już od kilku miesięcy mieszkamy sobie spokojnie na szkockiej wsi. 


Widok z plaży na Edynburg

Życie tutaj ma same plusy:

  • mili sąsiedzi,
  • mniej ludzi i wszyscy się znają,
  • spokój- otwieram okno i słyszę ptaki i szum morza, nie drących się na siebie kierowców, którzy zablokowali drogę poraz dziesiąty tego samego dnia...
  • blisko na plażę, czysta woda (nie to, co Portobello:)
  • blisko nad jezioro,
  • blisko w góry,
  • blisko do Edynburga :)
  • mieszkania są tańsze,
  • i ubezpieczenie na samochód...
  • jeszcze więcej natury,
  • wszędzie mam blisko :)
Jak jest u Was? Wolicie wieś czy jednak miasto?

E.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...