Choroba i wielkie plany

Hej Kochani! Jak to zwykle bywa gdy tylko zbliża się zima dopada mnie przeziębienie... Tak też się stało i tym razem. Na szczęście mój  mężczyzna się mną opiekuje i szybko wracam do zdrowia :)

W mieście panuje przedświąteczne szaleństwo a u mnie wielkie planowanie urlopu. Już nie mogę się go doczekać,  bowiem na początku przyszłego roku wyruszamy w eurotrip samochodem :) Ciągle trwają poszukiwania ciekawych miejsc do odwiedzania i interesujących zabytków do zwiedzania. Mam nadzieję, że sytuacja w Europie się nie pogorszy...

Wybaczcie niewyraźne zdjęcie, ale o tej porze dnia robi się już ciemno za oknem... a i światło lamp nie pomaga... Tak na dzień dzisiejszy wygląda nasza trasa. Już nie mogę się doczekać :) A jakie są Wasze plany na przyszły rok?
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...