O mgle, deszczu i mroku, czyli typowa szkocka jesień

Ale nie jest aż  tak strasznie jakby sie wydawało :) O pogodzie na Wyspach mozna pisać wiele. Po pięknej jesieni jaką powitał nas wrzesień a później październik, przyszła ta szara i smutna jesień. Zawsze żartuję, że to jest idealna pora na pisanie mrocznych historii... Jako, że ostatnio brak mi natchnienia postanowiłam wybrać  sie wczoraj na miły wieczorny spacer.

Jeśli jesteście ciekawi jak wyglada szkocka jesień, tutaj macie kilka fotek.

  

Jeśli jesteście ciekawi co działo się w Edynburgu w Halloween powiem jedno... totalnie ogromna impreza na Starym Mieście. Trafiliśmy na nią przypadkowo, ale warto bylo. Był ogień, były tańce, muzyka, przebrania... Niestety nie udało mi się zrobić wielu zdjęć... 


... ale nawet to jedno pokazuje jak dużo ludzi bawiło się na Grassmarkecie :)


Muszę przyznać, że blogowanie ostatnio sprawia mi trochę trudności. Zapewne to przez tak długą przerwę... Aczkolwiek postaram się pisać coraz częściej :)

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...