Zmiany, zmiany & sunday market

Hej wszystkim! To juz trzeci dzień z kolei kiedy piszę posta. Powoli zaczynam się rozkręcać ;)
Ostatnio bardzo dużo myślałam, dokąd zmierza mój blog... W pewnym sensie stał się kolejnym folderem z atrakcjami turystycznymi. Dlatego też postanowiłam wprowadzić tutaj trochę zmian. Od tej pory mój blog zostanie moim pamiętnikiem. Mam nadzieję, że moje życie nie będzie jakieś strasznie nudne i zostaniecie ze mną na dłużej :)

Ostatnio odkryłam ciekawe miejsce. A mianowicie parking podziemny, na którym w każdą niedzielę można zakupić bądź też sprzedać różne rzeczy, począwszy od starej biżuterii, ubrań, zabawek, książek po meble i rowery :)

Mnie udało się upolować mały drobiazg, który pomoże mi trochę uporządkować chaos wśród moich kosmetyków...


Życzę miłego początku tygodnia. Mój urlop niestety się skończył... więc i ja jutro wracam do pracy. 

Jesiennie pozdrawiam 
E.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...