Kilka słów o mnie

Tak, jak w tytule, dziś kilka zupełnie przypadkowych faktów o mnie :)

1. Mam 24 lata :)
2. Kocham koty. Mam dwa, ale zostały w Polsce niestety :(
3. Jestem straszną marudą...
4. Jestem meteopatą i odczuwam wszystkie zmiany w pogodzie.
5. Lubię czerń, zwłaszcza jeśli chodzi o ubrania.
6. Jestem mega nieśmiała, dlatego trudno mi nawiązywać nowe znajomości :(
7. Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond, ale farbuję je od liceum.
8. Kocham czekoladę. W każdej postaci ^^
9. Nie znoszę pająków i innych robali... brrrr....
10. Moją pasją jest pisanie opowiadań (jak na razie do szuflady).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...