Lazy blog #3

Po wczorajszym spacerze naszła mnie ochota na spróbowanie czegoś nowego. Dlatego też po krótkich poszukiwaniach odpowiedniej muzyki do pisania, usiadłam przed laptopem i zaczęłam pisać nową historię. Jest ona dla mnie totalnym wyzwaniem, ponieważ pisanie w trzecioosobowej narracji zawsze sprawiało mi problemy :/ Tak wciągnęło mnie moje nowe opowiadanie, że zanim się zorientowałam była już piąta rano:)

Dzisiejsze popołudnie zapowiadało się pięknie. Spójrzcie sami...


Planowałam wybrać się na spacer z nurtem rzeki, żeby trochę się odprężyć i przemyśleć to, co do tej pory napisałam.


Niestety pogoda miała inne plany...


... a ja nie miałam najmniejszej ochoty na spacer w deszczu.  


Zaparzyłam zatem owocową herbatkę i wróciłam przed komputer. Oby tylko nie brakło mi pomysłów i nie pokonała mnie trzecioosobowa narracja :) Trzymajcie kciuki :)

~ Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...