Skąd pomysł na bloga?

Na początku wypadałoby się przedstawić :) Mam na imię Ela i w Szkocji mieszkam dopiero od czerwca. Tak jak i u każdego , przeprowadzka do nowego miejsca wywoływała u mnie mieszane uczucia. Zarówno mnie przerażała co i ciekawiła. Dlatego pewnego dnia postanowiłam gdzieś zacząć zapisywać wszystko związane z moją przygodą  w nowym kraju. Tak właśnie zrodził się pomysł na tego bloga. Trochę się wahałam, bo przecież takich blogów jest już wiele (sprawdziłam :)), ale mimo wszystko spróbuję zrobić to po mojemu. Mam nadzieje, ze mi się uda :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...