Lazy blog #2

W Szkocji chyba faktycznie zaczyna się jesień... Temperatura o poranku spada nawet do 7-8 stopni, a i wiatr robi swoje. Całe szczęście, że nie pada :)

Po powrocie z pracy postanowiłam zrobić przegląd ubrań i stwierdziłam, że potrzebuję kurtki na jesień... W najbliższym czasie czekają mnie zakupy, czyli to, co lubię najbardziej ^^  Mam nadzieję, że uda mi się upolować coś ciekawego :)

Zdradzę Wam mały sekret :) Planujemy fajną wycieczkę, z której oczywiście będzie wyczerpująca relacja. Mamy tylko mały problem żeby dograć termin, gdyż wszyscy z mojej wycieczkowej ekipy pracują... Mam nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej. Sama nie mogę się doczekać :)Myślę, że miejsce, do którego się wybieramy Wam też się spodoba :)

 Póki co przesyłam trochę dzisiejszej chłodnej aczkolwiek słonecznej pogody. Jeśli dobrze się przyjrzycie w oddali dostrzeżecie góry :)


Pozdrawiam
~ Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...