Ciągle pada...

Oj tak... pogoda dziś jest jak to w Szkocji bywa- w kratkę :p  Bardzo zazdrościłam dziś rano tym, którzy nie musieli wstawać wcześnie i wychodzić na zewnątrz. Zwłaszcza w taką pogodę... No ale cóż... Nie wszyscy mają tak dobrze ;) Zatem opatulona  ciepłą kurtką żwawo ruszyłam do pracy. Byłoby nawet znośnie gdyby w miejscu mojej przesiadki, czyli na Princes Street, nie zaczęło okropnie lać...



zamek w strugach deszczu

Jesienna aura nie jest zbyt łaskawa dla turystów, ale takie widoki też mają coś w sobie ;)



Jak to zwykle po deszczu bywa, na niebie pojawiła się piękna tęcza:) Była tak ogromna, że miałam problem, by ją całą złapać na zdjęciu. Oby następne dni nie były takie okropne...
Pozdrawiam gorąco
~Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...