Co dalej?

Czas szybko ucieka... Mamy już jesień, a ja jestem tutaj od prawie pięciu miesięcy :) Nie mam pojęcia kiedy to tak szybko minęło... Postanowiłam więc, że do końca roku chciałabym zdobyć/odwiedzić kilka miejsc. Oto lista moich zamierzeń :P

1. Wspiąć się na szczyt Scott Monument.

2. Wybrać się na dłuuuugi spacer po Holyrood Park.

3. Koniecznie zwiedzić Edinburgh Castle.

4. Zwiedzić St. Mary's Cathedral...

5.  ... i St. Giles Cathedral.

6. Zobaczyć kaplicę i zamek w Roslin.

7. Wybrać się na spacer w podziemiach- Mary King's Close.


To tyle jak na razie :) Mam nadzieję, że choć kilka z nich uda mi się odhaczyć z listy.

~Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...