Co skrywają stare kamienice?

Kamienice starego miasta urzekły mnie już pierwszego dnia pobytu w Edynburgu. Zawsze chciałam mieszkać właśnie w takim wiekowym budynku. Ostatnio miałam okazję 'zwiedzić' jeden z nich :) 


Był piękny poranek... Nie spodziewałam się, że za chwilę stanie się coś złego...


Urocza furtka zapraszała do środka... a tam....


... a tam spotkałam JEGO!!!


Tajemnica starych kamienic została odkryta...  :p Teraz jakoś nie śpieszno mi do przeprowadzki w takie miejsce :D

PS. Proszę o potraktowanie tego postu jako żartu. Moim celem nie było urażenie kogokolwiek, a wpis miał charakter żartobliwy.

Pozdrawiam
~Ela :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...