Co nowego?

Dzisiaj szybki wpis. Z góry bardzo Wszystkich przepraszam, że nie ma nic ciekawego ,dotyczącego głównego wątku tego bloga, ale ostatnio nie mam za wiele czasu, a praca nie pozwala na wycieczki. Jak tylko zrobi się 'luźniej' postaram się nadrobić zaległości.

Co u mnie? Oprócz pracy, która zżera cały mój czas? Staram się choć trochę popracować nad moimi opowiadaniami. Właśnie jestem w trakcie pisania trzech różnych historii. Mam nadzieję, że przynajmniej jedną z nich niedługo skończę :) Ech... czas szybko ucieka... Właśnie mija trzeci miesiąc odkąd przeprowadziłam się do Szkocji i już zauważam jak duży wpływ miała na mnie ta przeprowadzka. Na szczęście na lepsze. Tak mi się wydaje :D Czas pokaże jak jest naprawdę.

Mam nadzieję, że spędzacie miło weekend, a nie tak jak ja pracując. Pozdrawiam i przesyłam dzisiejszy zachód słońca nad Edynburgiem ^_^



~Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...