zagubieni we mgle...

Kiedy przekroczyłam bramę ścieżki spacerowej w Cammo poczułam się jakbym znalazła się w zupełnie innym świecie :) Może to dzięki mojej zbyt wybujałej wyobraźni przeniosłam się do bajecznej krainy :)


Wiekowe drzewa i stare ruiny sprawiają, że w tym miejscu panuje niezwykła atmosfera...









Czyżby domek wiedźmy?


Znaleźliśmy też 'wieżę czarodzieja'



Halo! Jest tam ktoś?















Kiedy opuszczaliśmy urokliwe zakątki Cammo Walk, gęsta mgła zaczęła osnuwać okolicę. Ruszyliśmy więc w dalszą drogę...


Dotarliśmy do  plaży w Cramond. Niestety pogoda niezbyt sprzyjała leżakowaniu na piasku...




Ścieżka na Cramond Island rozpłynęła się we mgle...



Rodzina kaczek też nie była zachwycona pogodą...


Za to udało nam się znaleźć piękny kościół...


...i pozostałości po rzymskim forcie z 140 roku.





~Ela :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...