Nadchodzi jesień...

Spacerując ostatnio po okolicy zauważyłam bardzo smutną rzecz... Drzewa zaczęły gubić liście, a to oznacza, że wielkimi krokami zbliża się jesień. W Polsce o tej porze bywało jeszcze całkiem ciepło i przyjemnie, ale tutaj, w Szkocji już od dłuższego czasu jest mglisto i deszczowo. Zdarzają się oczywiście cieplejsze dni, ale nie za często... Gdy na zewnątrz taka pogoda, na prawdę nie chce się wstawać z łóżka, a już tym bardziej jechać do pracy :p

Z jesienią kojarzą mi się dynie, a z dyniami oczywiście Halloween... Jestem bardzo ciekawa jak to święto wygląda właśnie tutaj. Niestety trzeba jeszcze trochę poczekać. W każdym razie na pewno zostanie to udokumentowane na blogu :D

A na razie życzę Wam miłego wieczoru i pięknej, złotej polskiej jesieni, której ja raczej nie zobaczę...



A na trawniku dywan z liści...





~Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...