Ulubieni...

... czyli to, co skradło moje serce w miesiącu sieprniu. Od razu ostrzegam, że będzie to typowy babski post, ale może podpatrzycie coś ciekawego :)

1. Ulubiona książka.
Zdecydowanie cała seria przygód Clary i Jace'a w Darach Anioła Cassandry  Clare.



2. Ulubiona muzyka.
Tutaj, jak zwykle, będę miała duży problem, ale zdecydowanym powrotem w tym miesiącu było The Gazette ^^ Natomiast największym odkryciem to kompozytor Brunuh Ville :)

3. Ulubiony film.
Ostatnio nie mam za wiele czasu na oglądanie filmów, ale w tym miesiącu moje serce skradła Czarownica z Angeliną Jolie.

4. Ulubione gadżety.
No tutaj trochę tego będzie, a więc:

Moje biedne soniacze :) Towarzyszą mi już od dobrych trzech lat i są wręcz niezniszczalne. Nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez słuchawek...

Plecak, który dostałam od mojego chłopaka :) Idealny na wycieczki i do pracy :) Ten znajdziecie w Accessorize.

Miniaturowa komoda ^^ znaleziona w funciaku i w końcu z moimi kosmetykami jest porządek :D

5. Ulubione kosmetyki.
Tak jak wspomniałam na początku dziś wpis wyjątkowo babski :p Jeśli chodzi o kosmetyki to życia sobie nie wyobrażam bez kremów bb... Oczywiście tych azjatyckich :) oraz wazeliny kosmetycznej.

Holika Holika, Tony Moly, Skin79


6. Ulubiony zapach.
Zdecydowanie kokos. Mam fioła na jego punkcie :D


7. Ulubiony napój/przekąska.
Hmm... KAWA :) a najlepsze jest frappuccino ze Starbucksa :)


Od kiedy zrobiło się chłodniej nie pogardzę też kubkiem gorącej czekolady :)


Natomiast jeśli chodzi o jakiekolwiek przekąski to moją miłością są żelki oraz ciasteczka Go ahaed!^^


8. Ulubiony Youtuber.
Youtuber trochę powiązany z punktem dotyczącym muzyki, bo jest to Mukki, chłopak grający utwory różnych kapel na basie. Jest świetny, sami posłuchajcie (polecam założenie słuchawek dla lepszego dźwięku):

9. Ulubione miejsce.
Oczywiście ścieżka spacerowa wzdłuż Water of Leith. Wiecej o niej poczytacie tutaj i tutaj :) 

~Ela






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...