Lazy blog #4

Ech na zewnątrz taka ładna pogoda, a ja siedzę w domu z zapaleniem ucha :( Kto chociaż raz przez to przechodził, wie co czuję...


Z przyjemnością posiedziałabym w ogródku korzystając z pięknego słońca...


... ale muszę się pocieszyć kawą w optymistycznym kubku i dobrym śniadankiem.


Mam nadzieję, że szybko uda mi się to wyleczyć, by nie marnować wolnego czasu, a jak na razie zabieram się za wypełnianie papierów do lekarza...


Muszę się Wam pochwalić, że blog ma już ponad 700 wyświetleń, mimo że jeszcze nie ma miesiąca :) Bardzo mnie to cieszy :) Właściwie miało to być na zasadzie takiego mojego marudzenia trochę i nie sądziłam, że odbierzecie to z takim entuzjazmem. Dziękuję Wam bardzo Kochani :*:*:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

10 najbardziej nawiedzonych miejsc w Edynburgu cz.2

 Witajcie!  Mam nadzieję, że odpoczęliście i jesteście gotowi na dalszą część naszej wycieczki po mrocznych zakamarkach Edynburga. Przygotuj...